Hotelity jobs
 

Čo povedali o najluxusnejších hoteloch na svete zákaznícke referencie?



Najlepšie dopadli hotely v Číne.

Americká agentúra ReviewPro, ktorá sa zaoberá podporou manažérstva v hoteliérstve, vydala správu s názvom Top najluxusnejšie hotely a hotelové reťazce 2016. Výsledky štúdie ukazujú, ako sa hoteliérsky sektor vyvíjal v poslednom roku. Štúdia poukázala najmä na najdôležitejšie trendy, takisto ako aj na vedúce značky a samostatné, nereťazcové hotely, ktoré dosahujú výnimočnú úroveň v spokojnosti svojich zákazníkov.

Hotel Dubai

V poradí tretej štúdii tohto druhu, ktorú agentúra ReviewPro vydala, bolo analyzovaných 2,7 miliónov zákazníckych referencií zverejnených na webe v roku 2015, ktoré hodnotili 2 690 hotelov patriacich 159-tim svetovým hotelovým značkám.

Rebríček je postavený na Global Review Index (GRI) spoločnosti ReviewPro, štandardizovanom bodovom hodnotení, vypočítanom na základe zákazníckych referencií uverejnených na weboch 175-tich online cestovných agentúr a cestovných portálov. Okrem všeobecnej spokojnosti agentúra hodnotila aj kategórie ako sú služby, pridaná hodnota, čistota prostredia, úroveň izieb a apartmánov či atraktívnosť lokality.


Kľúčové zistenia


  • V kategórii všeobecnej spokojnosti sa na najlepšej pozícii spomedzi veľkých, luxusných hotelových reťazcov umiestnil Four Seasons s indexom 93,2 %. Naopak, Library Hotel Collection s indexom 96.1 % obstála najlepšie spomedzi malých luxusných značiek. Belmond Palacio Nazeranas a Spicers Peak Lodge získali pozíciu najlepších samostatných (nereťazcových) luxusných hotelov. Oba hotely boli ohodnotené indexom 98.1 %.
  • Spokojnosť zákazníkov s top 25 malými luxusnými hotelovými značkami vzrástla medziročne z indexu 92.2 % na 93.7 %. Index spokojnosti zákazníkov veľkých luxusných hotelových reťazcov sa medziročne nezmenil a stále ostáva na úrovni 90.1 %.
  • Luxusné hotely v Číne získali v roku 2015 až 703 041 online klientskych referencií, čo predstavuje takmer dramatický medziročný vzrast +46 %, narozdiel od amerických hotelov, ktoré zaznamenali medziročný pokles v počte referencií o -13 %.
  • TripAdvisor je stabilne najväčším zdrojom online referencií pre luxusné hotelové značky. Tento portál generuje ročne celosvetovo až 26 % všetkých online zákazníckych referencií. Len tesne zaostáva booking.com, ktorý produkuje 25 % online referencií. Ctrip predbehol Facebook a stal sa tretím najväčším zdrojom referencií od zákazníkov hoteliérskeho odvetvia.
  • Hostia luxusných hotelov v roku 2015 hojne zdieľali svoje skúsenosti, ktoré získali v prieme až 1008 vzhliadnutí oproti roku 2014, kedy jedna klientska referencia získala v priemere 836 prezretí užívateľmi webu. Počet spokojných zákazníkov celosvetovo vzrástol z 80 % na takmer 83 percent.
  • Čína dosiahla najvyšší počet spomedzi 100 najluxusnejších hotelov sveta. Tento počet medziročne vzrástol z čísla 14 na číslo 23. Za Čínou nasledovali Maledivy s počtom 11 a Veľká Británia s počtom 6 najluxusnejších hotelov sveta.       

Ak túžite po práci v hoteli, určite sa pozrite na niektorú z ponúkaných pracovných pozícií na na špecializovanom pracovnom portáli hotelityjobs.sk.Ako firma sa môžete zaregistrovať tu.

Článok spracoval: HOTELITYjobs team



publikované dňa: 11.8.2016